hej

Hej alla vänner och fiender. Jag har startat en blogg. Det känns roligt.
Jag är en människa. Detta skriver jag eftersom blogg.se frågade mig om jag var det. Det som utmärker mig är att jag älskar fotboll och många andra idrotter. Detta kanske känns konstigt för dig.
Jag tycker väldigt mycket om countrymusik och FRAMFÖRALLT Dolly P.
Jag förbannar fortfarande mig själv för att jag missade henne när hon spelade på Malmö stadion 2008. Samtidigt kan en läsa en recension av Anders Jaderup på Sydsvenskan här
Den som skrev den rubriken kan gå och dra något gammalt över sig.
Jag tycker också väldigt mycket om line-dance. En plan är att starta upp en starta en studiecirkel som heter Get off the couch and dance- klubben. Detta efter att ha sett den här videon:
Jag har spelat fotboll från när jag var sex år till 18 års ålder. Därför känns line dance som en jättestor utmaning. Att hålla koll på mer än en funktion (springa, sparka, tänka) och sätta foten framför bakom i sidan av till vänster om bakom runt om kring känns jättesvårt för mig.
Ja det var lite om mig. Denna blogg kommer att innehålla vardagens alla små fina saker.
Ps. jag älskar också harry potter väldigt mycket. ds.
ps 2. min favoritlåt med dolly är just nu
ps3 titeln på denna blogg är en dolly-låt
ps4 detta är min favorittumblr: http://fuckyeahdollyparton.tumblr.com/

Kommentera

